Serviciul Clienti
SEMA PARC pune la dispozitia clientilor sai "Serviciul Clienti", care ofera posibilitatea rezolvarii oricarei solicitari, reclamatii sau sesizari prin transmiterea la sediul nostru a unei adrese scrise sau, pentru evitarea deplasarii si a pierderii unui timp pretios - telefonic sau prin e-mail la adresa .
Pentru orice solicitare, reclamatie sau sesizare telefonica va rugam sa apelati numerele de telefon/fax: 021.318.91.77; 021.316.91.78, intre orele 08.00-17.00, iar pentru situatiile care apar in afara orelor de program, adica intre orele 17.00-08.00, va rugam sa apelati numarul de telefon 021.316.91.72.
Prin toate aceste mijloace de comunicare puteti solicita si informatii referitoare la facturi, consumuri de utilitati, tarife, puteti anunta avarii sau puteti solicita venirea unor echipe de tehnicieni pentru remedierea unor defectiuni ale retelelor de distributie si furnizare a energiei electrice, apa si canalizare, gaze si agent termic, etc.
Pentru situatii de urgenta, in functie de natura solicitarii puteti apela si urmatoarele numere de telefon:
→ Serviciul de intretinere drumuri si cladiri - 0741.271.135
→ Serviciul retele utilitati - 0740.114.383
→ Serviciul Energetic - 0755.037.938
→ Serviciul Administrativ - 0745.541.534
→ Sef Serv. Privat pt. Situatii de Urgenta - 0742.294.797
→ Sef tura de serviciu P.S.I. - 021.316.91.72
→ Sef tura de serviciu paza - 0723.119.473